donderdag 16 oktober 2008

Honderd ChocoPI's bezorgd!

Ik ben net grootvader geworden (zie een eerder bericht), van 40 donker-bruine, 40 bruine en van 20 witte ChocoPI's. Deze zullen tegen kostprijs worden verkocht op de Jaarvergadering van de Nederlandse Vereniging voor Wiskundeleraren op 8 november. Je zou kunnen zeggen: missie al geslaagd!

Maar ... er zijn signalen dat er meer belangstelling is, ook van buiten deze kringen. De komende paar dagen besluit ik of ik de productie nog ga uitbreiden. Uitgangspunt daarbij is vooral dat ik het leuk moet blijven vinden. Ik verdien zelf niets aan dit project, behalve de waardering voor het initiatief (die is natuurlijk ook wat waard!).

1 opmerking:

  1. Hallo Hans,
    Eindelijk,ze zijn op tijd! ik hoop dat je tevreden bent met het product.

    BeantwoordenVerwijderen